• Producent: SHIMANO
  • Kategoria: Pozostałe rowery i akcesoria

Piasta przednia Shimano HB-M7110, 32H, 15x100, Center Lock

Piasta Shimano SLX HB-M7110 to nowa kolekcja Shimano.

przeznaczona do rowerów cross country, trail, a choćby enduro.

asygnowana jest do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy CenterLock z zewnętrznym pierścieniem mocującym.

Piasta w dodatku współpracuje z rowerami posiadającymi hamulce typu V-Brake.

Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus piasty został wyprodukowany z anodowanego aluminium.

ma ona też wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi,

a dzięki zastosowaniu tulei z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują bardzo lekko i płynnie w każdych warunkach.

Piasta wspópracuje ze sztywną osią E-THRU o średnicy 15 mm.

Producent: Shimano

Grupa osprzętu: SLX

Model: HB-M7110

Łożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkowe

Uszczelnienia: labiryntowo - kontaktowe

Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarująca

Korpus: aluminium anodowane

Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowa

Szerokość montażowa: 100 mm

standard mocowania tarczy: CenterLock
liczba otworów na szprychy: 32
Średnica osi: 15 mm
Kolor: ciemny niebieski
Waga: ~ 138 g

zastosowane technologie Shimano:

ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE

(Cup & Cone bearing)

Łożyska kulkowo - stożkowe znamionują się więszą wytrzymałością aniżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki wydajniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego wynikiem są genialnie płynne obroty i dłuższa żywotność.

TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM

(Internal Grease Sleeve)

Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring, a także tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru i przedłużyć żywotność.

LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE

(Labyrinth & Contact Sealing)

Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się w środku piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, obniżając potrzebę konserwacji, jak rownież zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.

SYSTEM MOCOWANIA TARCZY CENTER LOCK

(Center Lock)

System mocowania tarczy CENTER LOCK ułatwia montaż tarczy przy użyciu wypustkowego mocowania, a także pierścienia blokującego. System mocowania z pierścieniem blokującym redukuje czas pracy przy rowerze przez skrócenie czasu poświęconego na montaż i demontaż. Ponadto, bezpieczne mocowanie poprzez wypusty zwiększa precyzję i sztywność jednocześnie udoskonalając produktywność hamowania.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Pozostałe rowery i akcesoria