Piasta przednia Shimano HB-M7110, 32H, 15x100, Center Lock
Piasta Shimano SLX HB-M7110 to nowa kolekcja Shimano.
przeznaczona do rowerów cross country, trail, a choćby enduro.
asygnowana jest do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy CenterLock z zewnętrznym pierścieniem mocującym.
Piasta w dodatku współpracuje z rowerami posiadającymi hamulce typu V-Brake.
Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus piasty został wyprodukowany z anodowanego aluminium.
ma ona też wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi,
a dzięki zastosowaniu tulei z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują bardzo lekko i płynnie w każdych warunkach.
Piasta wspópracuje ze sztywną osią E-THRU o średnicy 15 mm.
Producent: Shimano
Grupa osprzętu: SLX
Model: HB-M7110
Łożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkowe
Uszczelnienia: labiryntowo - kontaktowe
Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarująca
Korpus: aluminium anodowane
Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowa
Szerokość montażowa: 100 mm
standard mocowania tarczy: CenterLock
liczba otworów na szprychy: 32
Średnica osi: 15 mm
Kolor: ciemny niebieski
Waga: ~ 138 g
zastosowane technologie Shimano:
ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE
(Cup & Cone bearing)
Łożyska kulkowo - stożkowe znamionują się więszą wytrzymałością aniżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki wydajniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego wynikiem są genialnie płynne obroty i dłuższa żywotność.
TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM
(Internal Grease Sleeve)
Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring, a także tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru i przedłużyć żywotność.
LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE
(Labyrinth & Contact Sealing)
Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się w środku piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, obniżając potrzebę konserwacji, jak rownież zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
SYSTEM MOCOWANIA TARCZY CENTER LOCK
(Center Lock)
System mocowania tarczy CENTER LOCK ułatwia montaż tarczy przy użyciu wypustkowego mocowania, a także pierścienia blokującego. System mocowania z pierścieniem blokującym redukuje czas pracy przy rowerze przez skrócenie czasu poświęconego na montaż i demontaż. Ponadto, bezpieczne mocowanie poprzez wypusty zwiększa precyzję i sztywność jednocześnie udoskonalając produktywność hamowania.